XEN a sit

Karel Zak kzak na redhat.com
Pondělí Leden 23 12:57:38 CET 2006

On Fri, 2006-01-20 at 14:39 +0100, Damir Špoljarič wrote:
> Zdravim,
> resim takovej problem. Rozchodil jsem Xen, jenze narazil jsem u jedne
> veci a tou je sit. Server je pripojen k Internetu a ma jednu verejnou IP
> a na teto masine jede tech virtualnich serveru vice a na vsech je
> potreba mit sluzbu na nejakem portu, ktery bude stejny pro tyto serveru
> a jak rikam, k dispozici je pouze jedna IP adresa pro vsechny vservery
> (verejna.. nemyslim tim napriklad lokalni rozsah mezi virtualservery). A

 Uprimne jsem to moc nepochopil (a pokud pochopil tak mi to pripada
nemozne;-). Ty virtualni servery jsou to same jako normalni servery --
tedy mohou mit vlastni mac/ip (a treba i z DHCP). Pak staci pouzivat ten
hlavni nevirtualni s verejnou IP jako gateway s NATem do nejake vlastni
192.168.x.x site. Nevidim tam rozdil od nejake LAN. Pokud ma byt nejaky
port nejakeho toho virtualu viditelny z venku tak i to lze pomoci
nejakeho port-forwardingu apod.

	Karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>