workstation s linuxem

Petr Vejsada daemon na svoboda.cz
Pondělí Leden 23 14:02:30 CET 2006

Honza Novacek wrote:

> pam_smb a pam_mount je hezka vec, ale jak zaridim, aby se po
> prihlaseni pripojily sitove disky, ktere jsou pokazde jine?
> (snazim se vysvetlit,ze kazdy uzivatel ma mit po prihlaseni
> pripojene jine sitove disky)

no pokud ti uživatele nemaji roota na Workstation, nechal bych vsechny disky
primountovane stale, pokud maji byt v nejakem predem danem stromu, udelal
bych v uzivatelove home symlinky a pristupova prava bych resil pristupovymi
pravy :-). Tedy pokud mi neunikl nejaky jiny duvod, proc by vsechny disky
nemohly byt primountovane porad. ? Ruzenin disk muze byt treba
v /home/ruzena/disk a tomasuv treba v /home/tomas/disk, pricemz tomas nema
prava cist ruzenin $HOME a naopak. ?

--
Zdraví
Petr Vejsada, správce svoboda.cz