BASH - upravy textoveho souboru

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Pondělí Leden 23 14:59:49 CET 2006

Dobry den
    Po delsi dobe sem se opet odhodlal napsat dotaz: To co jsem pred timto mailem resil uz funguje, ale ted jsem se dostal na problem pri vycitani udaju z Firebird databaze. Programek isql je totiz na muj vkus (v tomto pripade) moc ukecany. Pri jakemkoliv dotazu mi totiz vypise hromadu udaju a me staci jen jeden. Poslu mu totiz dotaz na posledni namerenou teplotu (ted ho z hlavy nevysypu, ale mem ho nekde napsany a funguje), ale dostanu odpoved, ktera vypada takhle nejak:

Database:  /data/database/db.gdb, User: sysdba

      SELECT

        23,1

Jde nejak donutit isql aby mi vratil jenom pozadovanou hodnotu anebo existuje jiny programek, ktery by byl mene ukecany?
                   Diky, Michal Jezek.