SUSE v ISO-8859-2

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Úterý Leden 24 09:48:30 CET 2006

Dne út 24. ledna 2006 09:33 Petr Šobáň napsal(a):

> Při instalaci asi nijak, ale co vám brání nastavit si po instalaci
> locale jak chcete vy ?
>
> PS. Proč chcete něco jiného jak UNICODE když každý přechází na unicode,
> aby bylo možno zobrazit všechny znaky ?
> Nechcete náhodou používat znakovou sadu kamenických z dob dosu ?

Jde mi hlavne o to, aby filesystem pouzival iso. Paralelne s tim potrebuji
pouzivat jeste starsi linux, ktery ma filesystem v iso-8859-2 a rad bych mezi
nimi sdilel /home. Nenasel jsem, ze by pro ext slo provadet konverzi jako
napr. pro fat.