MRTG - 'derave grafy'

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Úterý Leden 24 19:56:44 CET 2006

 Mam takovy problem s MRTG. Bere data zpusobem
`lynx -dump http://nekde/data.php?node=X` (a ten php skipt si zapisuje
co poslal a nikdy to neni nula). Nicmene ve vyrobenych grafech se velmi
nepravidelne objevuji prazdne hodnoty.

 Puvodne jsem mrtg volal z cronu kazdou hodinu a mel nasteveny interval
na 60 minut. Tak jsem myslel, ze se obcas nekdo o nejakou tu vterinku
zpozdil. Ale ted bezi jako demon a ty 'diry' jsou tam porad. Co s tim?

 A jeste jedna zajimavost. Z jednoho konfiguraku se vola nekolik ruznych
 nodu a ruzne grafy maji diry na ruznych mistech.

Diky,

Honza

--
 Jan Hradil - jhr na physics.dcu.ie