alevt - jak rozchodit teletext

vl-vl vl.vl na zmail.sk
Středa Leden 25 14:29:42 CET 2006

Nemam sice Mandrivu, ale Slackware, jadro 2.6.7, mam uz sice starsiu TV
kartu - FlyVideo3000, ktora ma rovnaky chip (saa7134) a _mal_ som
rovnaky problem s alevt. Pozri sa na

http://www.spinics.net/lists/vfl/msg03816.html

tam je odkaz na patch, ktorym treba opatchovat alevt, aby to fungovalo
(a ono to funguje :-) ). Vela zdaru.