QoS

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Leden 26 12:12:18 CET 2006

xstodulk na fi.muni.cz@230.42.108.194.contactel.net <> wrote:
> Teď si na ty fronty můžete (ale nemusíte) ještě nakonec pověsit sfq,
> pokud by vám FIFO metoda v rámci frony nevyhovovala.

	Mám empirický poznatek, že to SQF na bázovou disciplínu je fakt
dobrý nápad (oproti defaultní FIFO ci prioritní FIFO)... ostatně, za domácí
úkol ti, co to nevědí, nechť naleznou co znamená ten akronym SFQ a musí jim
to být jasné...:-)