MRTG - 'derave grafy'

Premysl Hruby lin-konf na post.cz
Čtvrtek Leden 26 13:20:47 CET 2006

Petr Klima wrote:
> Zdravim,
> mel jsem podobny problem, ale za trosku jinych podminek... Mam par
> "pluginu" pro mrtg, ktere byly napsany v perlu a pres snmp zjistovaly
> nejake hodnoty (teplota atd.). Hodnoty se tahaji asi z padesati
> serveru/routeru. Obcas nektery skript zustal "viset" - zjevne se nejak
> neukoncil snmpget. Toto zpusobovalo pravidelne diry v grafech. Potom
> jsem ty perlove skripty prepsal do bashe a prestalo se to stavat.
>
> Tosuja

Taky zdravim,

nejedna se o tom, ze mrtg misto hodnot ktere nedostane uklada 0?
Volitelne tam muze byt i posledni hodnota tj. kdyz je vypadek zdroje dat
tak se vezme posledni platna hodnota. Nastavuje se to v configu ale uz
presne nevim co to bylo. Vim, ze prave nekdy s tou nulou byly osklive
problemy, protoze ulozil nulu a jak sa data vratily, tak tam byla
osklivy impuls (zalezi na typu sbiranych dat).

Prema