Pomale odezvy

Tomáš Crhonek tomascrhonek na gmail.com
Pátek Leden 27 09:59:09 CET 2006

Dne pátek, 27. leden 2006 07:33 Marek Siwek napsal(a):
> Ahoj,

Zdravím.

> mam zajimavy problem:
> dva pocitace, na jednom linux a na druhem win(fuj). Pripojeni pres externi

To (fuj) jste si mohl odpustit.

> modem a adsl Pingy z linuxu do internetu jsou rychlejsi.
> Ale pri nacitani stranek je windows _mnohem_ rychlejsi.
> Nevite cim to muze byt?

Měl jsem podobný problém. Jak dlouho trvá načtení stránky v linuxu? Sekundy?
Zkuste změnit pořadí DNS v /etc/resolv.conf. Nebo si nastavte BIND (nebo jiný
DNS server) jako cache, to u mě hodně snížilo dobu načítání stránek a
navíc nebudete neustále otravovat DNS server ISP se stejnými požadavky na
resolv.

--
S pozdravem / Best Regards

Tomas Crhonek