Instalace grubu do MBR

David Nový david_novy na teleperformance.cz
Pátek Leden 27 12:44:40 CET 2006

 > A co tak použít dosový zavaděč ?
 > Já vím, zní to šíleně, ale možná by to aspoň pomohlo lokalizovat chybu :
 >
 > - zavést grub ne do /dev/hda, ale do nějaké vhodné primární partišny
 > (např. /dev/hda1)
 > - nainstalovat DOSový zavaděč (boot z DOS diskety + "fdisk /mbr")
 > - NEnastavit žádnou partišnu jako aktivní
 > - reboot

mohl bychtio zkusit, ale přišel jsem na toto:

[root na lnxdn ~]# grub-install --root-directory=/mnt/hda1/boot/grub /dev/hda
The file /mnt/hda1/boot/grub/boot/grub/e2fs_stage1_5 not read correctly.

Toto mi to vrací při spuštění grub-install.

DN