undelete - unblank DVD-RW

Tomas Crhonek crhonekt na seznam.cz
Pátek Leden 27 18:33:03 CET 2006

Dne pátek, 27. leden 2006 17:58 Jan Cervenka napsal(a):
> Dobry den,

Zdravím

> rad bych se zeptal, zdali nekdo jako ja nebyl tak neopartny a nesmazal si
> disk, podotykam rychle,ne kompletne ? Nevite nahodou, bud jak to opravit ,
> nebo jak alespon precist , asi na urovni RAW ten DVD-RW ? Jednou jsem cetl
> o programu na nizkourovnove cteni , ale nemohu si vzpomenout. DD disk
> nevidi.

DVD+RW lze smazat? Možná popište způsob, jak jste to smazal. Právě jsem to
chtěl odzkoušet dostat ty data pryč, tak jsem chtěl rychle smazat dvd+rw, ale
dvd+rw-format -blank /dev/dvd na mě začal křičet, že to nejde. A K3B mi
napsal, že "It may simply be overwritten". Tak nevím :-(

--
S pozdravem / Best Regards

Tomas Crhonek

 web: http://heron.dyndns.dk/