Podivny problem s prehravanim audio CD

jk cz172638 na gmail.com
Sobota Leden 28 22:43:07 CET 2006

Pavel Lisy wrote:
> Dobry vecer
napodobne

> narazil jsem na podivny problem. V novem pocitaci HP-Compaq, dovezenem
> pred casem z USA se mi nedari v linuxu prehrat ani jedno audio CD pomoci
> gnome CD prehravacu. Ze zoufalstvi jsem vymenil DVD-ROM mechaniku za
> jinou, ale projevuje se to stejne.
>
> Datova CD to normalne cte
> Xine prehrava DVD
> Xine dokonce prehrava CD
zkusil bych omrknout nastaveni xine. jak cte cdda a kam to posila (alsa, esd, oss)
treba mplayer cte cdda do pameti a pak to dekoduje a posle na pozadovanej vystup. xine mozna bude
delat neco podobneho.

> Ale zadny z prehravacu v gnome nefunguje.
> gnome-cd
> grip
>
> Oba zobrazi spravne pocet stop, dokonce najdou jejich nazvy, ale pokud
> dam prehravani po 1s skonci, kdyz zkusim prehrat jinou stopu/pisen,
> skoci to zase na prvni a skonci.

neco podobneho mi delaly cdecka vypalena na nektera media. ale to bylo na cdromkach z roku 96-98.
nedavno mi to delaly media gigamaster (nebo tak nejak)
jestli se nejedna o originalni cd, tak bych to prubnul prepalit na nejakou osvedcenou znacku.

> Jeste jsem se s takovym problemem nikdy nesetkal. V logu
> /var/log/messages se nic neobjevuje, vubec nevim, kde hledat, abych
> odhalil, kde to nefunguje.

na zaver noticka, proc jsem na gnome-cd na pul roku zanevrel: uuuuplne jsem prehlidnul ten
"potenciometr" vedle nazvu pisnicky a alba. gnome-cd byl potichu ale vypadal, ze hraje. vyzkousel
jsem nainstalovat esound, libesd-alsa a nic nepomohlo.... az jednoho dne, kdy uz jsem byl hodne
nastvanej a odhodlanej gnome-cd odinstalovat sem si vsimnul toho "potenciometru" a ejhle, zvuk
spatril usi sveta. nicmene to je jen tak na okraj, rekl bych ze to neni vas pripad :-)

j.k.