alevt - jak rozchodit teletext

patrik rybar patrik.rybar na hp.com
Pondělí Leden 30 14:56:45 CET 2006

mistvanisko na gmail.com wrote:
> alevt -vbi /dev/vbi0 jsem zkoušel, ale nepomohlo to.

kedze mi zhorela :-) stara karta s bttv
a kupil som lacny sajrajt tiez s saa7134

tak mi tio nedalo a rozbehol som si teletext abvy som sa uistil, ci sme
vam radili dobre

trakze takto

stiahnut alevt http://goron.de/~froese/alevt/alevt-1.6.1.tar.gz napr do /tmp

cd /tmp
tar xvzf alevt-1.6.1.tar.gz
cd alevt-1.6.1
make
make install

start -->  alevt -vbi /dev/vbi0  ---> nejdu ziadne telex. stranky

vtedy som si vzpomenul, ze na saa713x treba patch

takze download napr. z http://www.spinics.net/lists/vfl/bin00023.bin
mv bin00023.bin /tmp/alevt-1.6.1/alevt-1.6.1-v4l2.patch
cd /tmp/alevt-1.6.1
patch < alevt-1.6.1-v4l2.patch
make
make install

alevt -vbi /dev/vbi0

vsetky tv stanice , ktore maju teletext su ok , teda ak nepocitam fonty,
ale tie sa daju napr.

-charset latin2, pripadne dohrat nejake fonty, ale to som ja uz nerobil

cele mi to trvalo aj s hladanim patch-u cca 8 minut

ziaden krvepot, skuste