Nefunkční consola v novem jadre

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Leden 30 19:01:21 CET 2006

Zdenek SUTR Kaminski wrote:

>Pouzivate nebo nepouzivate udev? Mate v dobe startu /dev/console?

Ja treba pouzivam Fedora CORE 3 a mam podobny problem. Fedora pouziva
udev a jestli mam /dev/console, to opravdu nevim, anzto nevim, jak to
zjistit, protoze (zda se mi) kernel vytuhne jeste pred initem. Posledni,
co napise, je Warning ze nema consoli a pak jeste neco o "/input
Logitech mouse blabla". A to je konec predstaveni. Pokud byste nekdo
dokazal poradit, muzu poslat fotku obrazovky.

Libor