Mentor WLG PCI/2 + linux + mainboard

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Leden 31 00:51:48 CET 2006

On Mon, Jan 30, 2006 at 11:53:08PM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> Doporucuju zjistit, jakej cipset ta karta pouziva a podivat se po
> linuxovym driveru.
> Nicmene, po zkusenostech s Prism2.5 kartama a driverem hostap jsem
> dospel do stavu, ze zasadne kupuju hw APcka, ktery proste pripojim
> ethernetem bud ko kompu nebo do switche, nakonfiguruju pres web rozhrani
> a je posekano.

Od jiste doby take kupuji hw APcka. Duvody:
1. jednoucelove zarizeni je spolehlivejsi nezli router s hardiskem
   wifikartou a mizernym ovladacem, ktery dokaze vykacet kernel
2. pri upgrade na novejsi kernel nemusite hledat spravny patch
   nebo dokonce portovat stavajici. Opravdu hloupa, zbytecna prace.
3. min zere a je krasne prenositelne
4. je hezci nez muj pocitac

-- Dalibor Straka