Nefunkční consola v novem jadre

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Leden 31 01:08:23 CET 2006

Petr Šobáň wrote:

>Jednoduše nabotujte z instalačního CD v rescue modu (FC to umí) a
>koukněte se do logů na HD.

Tam nic nebude, protoze / je zatim pripojeno 'ro'. Mimo to, mi
distribucni kernel normalne funguje. Jen jsem holt chtel zkusit 2.6.15.1
kvuli reseni problemu se zvukovanim (hlavne nahravani mikrofonem) na MB
MSI K8N Neo 250Gb (s754, nForce 3 250Gb) + x86_64 Fedora 3.

>Taky zrušte ten framebufer při startu je možné že blbne ten já ho
>nepoužívám.

To se lehko rekne, ale hur udela. :-)

Libor