Courier jako proxy: odmita prijemce

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Úterý Leden 31 08:01:10 CET 2006

 V podobnych pripadech jsem nejprve zkousel vymazat toho uzivatele vc. /home a znovu jej zalozit.
Honza Volesak

-----Original Message-----
From: Michal [mailto:michaels na centrum.cz]
Sent: Tuesday, January 31, 2006 7:36 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Courier jako proxy: odmita prijemce

Ahoj,

Mám nainstalovanýho Couriera jen jako relay server tj. přijímá maily z
internetu a posílá je na pošťáka dovnitř do sítě.

Z ničeho nic mi ale server začal odmítat přijímat maily z internetu
pro jednoho člověka, i když má nastaveno přijímta maily pro celou
doménu a také to pro ostatní lidi funguje, jen ne pro něj.

tady je
<<- MAIL From:<odesilatel na centrum.cz> BODY=8BITMIME SIZE=391
->> 250 Ok.
<<- RCPT To:<spatny.prijemce na domena.cz> NOTIFY=FAILURE ORCPT=rfc822;spatny.prijemce na domena.cz
->> 556 Address unavailable.

Nechapu to, jak muže říct, že je Address unavailable, když to v tu
chvíli ještě neví, protože to má přeposlat dovnitř?

Díky
--
  Michal