UPS a SHITDOWN

Jaroslav Klapalek jaroslav.klapalek na cetos.cz
Úterý Leden 31 09:55:00 CET 2006

"Černý Tomáš" <cerny na stapro.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3204B728CACD7D4EB2F99C51CDBD2803255F86 na exchange2.stapro.cz...
> Dobry den,
> po vypnuti serveru pri  vypadku napajeni se server znova nezapne. V biosu
> neni mozno nastavit after power fail: power on, je tam pouze last state a
> ten je power off. Na konferenci jsem cetl doporuceni napajet paralelne k
> vypinacio 100nF kondenzator, coz mi neprijde jako patricne reseni.
> Potreboval bych vedet, jestli existuje nejaky prikaz, ktery sjede OS, ale
> nevypne zdroj. Rekompilovat jadro kvuli vypnuti ACPI se mi nechce delat,
> beru to pouze jako posledni moznost.
>
> Dekuji za odpoved
> T.C.

Pokud UPS umi se sama vypnout s prodlevou  (SMART UPS) tak v
/etc/init.d/halt zaremova prikaz k vypnutí. Hleden neco jako -f  /poweroff.
Pak zustane poctac zapnutej ale system korektne zastavenej. Vypnuti pak
udela UPS a deska bude mit ztratu napajeni.

JardaK