Courier: sizelimit pro maily posilane dovnitř sítě

Michal michaels na centrum.cz
Úterý Leden 31 12:15:36 CET 2006

Ahoj,

Ještě jeden dotaz, protože už fakt nevím.

Situace:
--------
Courier běží na GW, která spojuje síť s internetem, a přijímá všechny
maily pro doménu a posílá je dovnitř na 192.168.0.252

Maily poslané z internetu a mají skončit na tom courieru (testovaljsem
tona postmaster na domena.cz)tak dojdou.

Pokud ale pošlu z internetu mail, jehož příjemce je v doméně uvedené v
ESMTPROUTES (např. vnitrni.domena.c) tj. má se poslat na 0.252 tak
mail Courier (courieresmtpd) zřejmě přijme, ale při následném posílání
(courieresmtp) dovnitř sítě to hodí 552 Message size exceeds fixed
maximum message size

Našel jsem v manuálu nastavení pomocí proměnné SIZELIMIT a tu dal do
souboru esmtpd, ale bez výsledku.Zrovna tak jsem vytvořil
/etc/courier/sizelimit s obsahem 20000000 ale též bez výsledku.

Poradí někdo?

Díky
--
  Michal