Mentor WLG PCI/2 + linux + mainboard

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Leden 31 18:46:21 CET 2006

Petr Lascak wrote:

>  Vse dulezite je zde:
>  http://broumovska.lbcfree.net/~wasik/admin/mac-kernel.html

Ten hostap, co je uveden na strankach umi regulovat vykon? Mel jsem za
to, ze se s tim dost cachrovalo (JBohac s spol). Bohuzel uz to nikdo
neudrzuje, tak nevim, na cem jsem. Aktualni hostap (0.4.7) regulovat
neumi a ten 0.3.9 je vanilla nebo nejak ozaplatovanej? Nebyly by
zdrojaky? Abycho ho mohl prelozit proti memu soucasnemu kernelu (2.6.13.4)?

Libor