rrdtool a pouyiti

BuFran BuFran na seznam.cz
Sobota Červenec 1 06:14:57 CEST 2006

Dobrý den,

  Mohl by mi nekdo z vas skusenejsich rici, zdali jsou data ulozena v
rrdtoolu vsechna (a lze tedy podle toho nejakym zpusobem vygenerovat
graf "prumer pres vsechny pondelky", nebo "graf ktery byl minuly mesic
druhy tyden". Anebo je to ukladano stylem ze nejnovejsi jsou
nejpresnejsi a cim starsi tim zprumerovanejsi.

  Z te rozsahle dokumentace to nemohu nikde vycist :( A Studovat zdrojaky
Perlu je nad moje sily. Rad bych vyuzil jednoduchost generovani grafu,
ale zaroven potrebuji mit onu historii velmi presnou uz od pocatku
snimani dat.

  Predem dekuji za odpoved, nebo nasmerovani na konkretni stranku v
dokumentaci, kde se o tom pise.

--
S pozdravem,
 František Burian