usb wifi MSI US54G

Pavel Kraus pavel.kraus na matfyz.cz
Neděle Červenec 2 10:45:35 CEST 2006

Zdenek SUTR Kaminski teithant o Re: usb wifi MSI US54G:

> prectete si Meta-FAQ a zkuste polozit dotaz znovu...

Já bych jen dodal, že mně to chodí. Našel jsem si na to návod pomocí googlu
(MSI US54G linux howto) a podle něj jsem to rozchodil. Ale zahrnovalo to
instalaci ovladačů, které nejsou součástí jádra ani distribuce Debian, kterou
používám.

--
Pavel Kraus
GPG/PGP FP: 982B E56B 1372 FD2A AA14  9A7D A35F 7B2C 1275 9D7F