rrdtool a pouziti

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Červenec 2 16:46:24 CEST 2006

On Fri, Jun 30, 2006 at 06:22:03AM +0200, František Burian wrote:
> Dobrý den,

Hezky slunecny,

>   Mohl by mi nekdo z vas zkusenejsich rici, zdali jsou data ulozena v
> rrdtoolu vsechna (a lze tedy podle toho nejakym zpusobem vygenerovat
> graf "prumer pres vsechny pondelky", nebo "graf ktery byl minuly mesic
> druhy tyden". Anebo je to ukladano stylem ze nejnovejsi jsou
> nejpresnejsi a cim starsi tim zprumerovanejsi.

Ne, nadefinujete si casovy usek, ktery se bude dokolecka prepisovat.
Chcete-li mit prumer za nekolik casovych useku, je to dalsi definovany
casovy usek.

>   Z te rozsahle dokumentace to nemohu nikde vycist :( A Studovat zdrojaky
> Perlu je nad moje sily. Rad bych vyuzil jednoduchost generovani grafu,
> ale zaroven potrebuji mit onu historii velmi presnou uz od pocatku
> snimani dat.

Ze zacatku mi dokumentace take nevonela a zacal jsem experimentovat
v perlu. Po trech hodinach jsem se k ni pokorne vratil.

-- Dalibor Straka