dselect a zdroj z DVD

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Pondělí Červenec 3 10:53:43 CEST 2006

Diky, tohle jsem si neuvědomil.
Donedávna jsem napřed instaloval systém z CD, takže všechna dostupná CD
přidal tam přidal systém automaticky během instalace. Protože se ale
jednalo vždy o stroje s přístupem na internet, tak hned po instalaci
jsem editoval sources.list ručně a změnil vše na zdroje z internetu.
Zatím jsem neměl s tímto postupem problém.
Problém nastal až při mé první instalaci z DVD bez netu, nějak se to tam
pomotalo a pak jsem si to zřejmě i nějak zmastil sám, už výběr zdrojů v
dselectu mi kladl podivné otázky na repozitáře v DVD (např. kdeže je
přesně main, contrib atd...), což mě zmátlo, protože dříve mi u CD
stačilo je tam postupně dávat jedno po druhém a systém si vše našel sám,
zrovna jak to udělalo nyní nastavení zdroje v base-config.
Vyzkouším ještě ten apt-setup, abych si rozšířil záběr.

    Kamil