vyzutie mozilla/firefox/konqueror pri konverzi do postscriptu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Úterý Červenec 4 11:28:38 CEST 2006

Jan Nemsak wrote:
> Ahojte
> Potrebujem skonvertovat nejake html-ka  do postscriptu(resp. potom do pdf)
> html2ps nevyhovuje, lebo to nevie robit dobre s diakritikou. Napadlo ma
> ze co tak pouzit nejaky engine prezeraca, nechat to vykreslit v nom a
> potom dat
> print to file - vytlacit do postscript suboru
> Neviete mi poradit ze ci sa daju zadavat nejakemu prehladacatu take
> makra z prikazoveho riadku?
> Alebo nejaky dobry napad ak ozabezpecik konverziu z html do pdf?

DD,
a co takhle OOo. HTML renderuje velmi slusne, pro ucely tisku pro mne
lepe nez gecko (protoze neumim ovlivnit velikosti pisma pri tisku, asi
je to v nejakem stylu nebo co, ale se*e mne, ze na obrazovce je to tak
jednoduche a pro tisk nic). Ovladat se to take da v pohode a export do
pdf to ma dobry.

--
Michal Samek