Jak na *.nrg ?

Jan Kunder jan.kunder na gmail.com
Středa Červenec 5 11:58:32 CEST 2006

Miroslav Benes wrote:
> Preji krasny den !
Vdaka za snahu, ale sama alergia :)

> Jak se da dostat na obsah souboru *.nrg ?
>
> - instalovat kvuli tomu NeroLinux se mi nechce
>
> - "mount -o loop,offset=307200 xxx.nrg /mnt/nrg" nezabral
>
> - nrg2iso to sice prevede do iso, ale to je nepripojitelne
>
> - jine rady jsem nevygooglil
>

> Je mozne, ze je soubor poskozeny. Dase nejak overit integrita (bez
> instalace Nero) ?
>
> Predem dekuji za odpoved.

Mne (pod WXP) nrg2iso al. podobna utilita bezproblemovo OBOJSMERNE
konvertovala cosi_bezne<->ISO.
Popr. mozem zaslat link.
Cize prinajhorsom tych par images skonvertovat pod XP.
A(le) ak to vedia ulitky z pod WIN, tak to budu vediet aj LIN nastroje.

http://www.google.sk/search?q=nrg2iso.rar

BTW: Skusali ste (neuspesne?) skonvertovat aj ine .nrg?
Vytvorene inou/hodne inou binarkou? (6.1 vs 5.5 a pod.)

Kdesi kedysi davno som cital, ze nejake nrg nevedeli nacitat nastroje
ako Alkohol a pod., ale nakolko s tym nepracujem a warez scena ma
nezaujima, tak som to len prebehol.

--
Jan Kunder
jan.kunderHATESPAMgmail.com