tc, QoS, priority

Vasek Marek linuxnovic na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 6 22:35:01 CEST 2006

No tak tyhle teorie (lartv, je tam i wonder shaper apod.) vcetne dokumentace k HTB od devika jsem prosel, ted jsem chtel neco ze zivota, tj. co ma kdo vyzkousene, anebo si to musim napsat a odladit uplne sam? :-(

Na czfree foru ne nejaky base-qos, no je to 3 roky stare, tak jestli tady nemate nekdo nejaky lepsi napad anebo neqosujete?

To je v dobe voip a online her trosku divny, ne? :-)

On Tue, Jul 04, 2006 at 11:48:20PM +0200, Libor Chocholaty wrote:
> hledej neco jako Linux Advanced Routing & Traffic Control HOWTO na
> www.tldp.org

Nebo rovnou http://www.lartc.org/

							  Michal Kubeček