Kolab server, spojeni s Outlook apd.

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Červenec 8 23:16:52 CEST 2006

Dne Fri, Jul 07, 2006 at 01:23:29PM +0200, Petr Hvězda napsal:
> Zdravim konferenci,
>
> nemate nahodou nekdo zkusenosti s vyse zminenym resenim ? Dost o tom
> uvazujeme, ale chybi nejake prakticke zkusenosti s nasazenim.
>
> www.kolab.org
> http://www.toltec.co.za/

Pouzivam to dva roky, ale zadne velke nadseni. Vyvoj jde zoufale pomalu,
pouziti openpkg strasne komplikuje aktualizace, uvazuju o tom, ze kolaba
jako takoveho zrusim a budu pouzivat jen cisteho cyruse + toltec +horde.

Objevil jsem neco co se mi libi mnohem vice, www.zarafa.com, ale holt to
zase neni zadarmo. Mluvil jsem s autory, maji velky zajem o cesky preklad
vymenou za licence, ale jeste nevim zda to zakaznik bude chtit koupit.

zdravim
dan