Re: Stopování HW chyb - chipset, harddisk

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Červenec 11 06:08:26 CEST 2006

<jiri_blazek na bmb-blazek.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e8u2jc$qqe$1 na news.vol.cz...
> Disk je úplně nový Western Digital 320GB SB (IDE pro raid na serveru),
> řadič KW-571B, kabel nový 80pin. Jednu várku (dva) tyto disky jsem
> již reklamoval, ty pouze cvakali a byli mrtvé, ale nechci věřit tomu,
> že by se vyráběli až takové šmejdy. Pod W2K vše (formát NTFS a
> scandisk) proběhl bez zjevných potíží.

Nechci rozpoutavat flamewar, ale berte to jen jako nazor maloobchodnika s
HW. Disku WD jsem za poslednich 15 let nakoupil 20 a reklamoval 15. Disku
Seagate jsem nakoupil kolem 500 a reklamoval 10. Takze asi tak ;-)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz