LCD a obnovovaci frekvence monitoru?

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Červenec 11 11:01:52 CEST 2006

bambas napsal(a):
> Zdravim,
> vymenil jsem CRT monitor za LCD. Mam ovsem problem, bezi mi na 70Hz, co
> nechci, rad bych snizil na 60Hz. Vyhledal jsm na netu nejake informace,
> podle tech vypocital Modeline a pridal do xorg.conf. Jenze po pridani
> radku Modeline mi X sevrer hlasi chybu No screens found a Xka
> nenastartuji. Kde delam chybu? Zasilam svuj xorg.conf
>
> diky bambas

Chybu děláte v tom že tam cpete nějaké modeline u LCD nemá obnovovací
frekvence žádný význam takže vyhoďte modeline a nechte ať si X ka
nastaví co chcou.

Pokud by si to nezjistily samy nebo byl nějaký jiný problém tak nastavte
sekci monitor odkomentováním HorizSync a VertRefresh podle manuálu k
monitoru:

 Section "Monitor"

 #    HorizSync       31.5 - 70.0
 #    VertRefresh     55.0 - 120.0
     Identifier     "Monitor0"
     VendorName     "Monitor Vendor"
     ModelName      "Unknown monitor"
     DisplaySize     320    240
     Option         "dpms"
 EndSection

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Statečnému jsou nešťastné a šťastné události jako pravá a levá
ruka: užívá jich obou.
		-- Sienská