LCD a obnovovaci frekvence monitoru?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Červenec 11 11:15:57 CEST 2006

Zdravím!

> vymenil jsem CRT monitor za LCD. Mam ovsem problem, bezi mi na 70Hz, co
> nechci, rad bych snizil na 60Hz.

Jen ze zvědavosti: proč vlastně? Grafická karta už na takové frekvenci
nestíhá, co potřebujete?

> podle tech vypocital Modeline a pridal do xorg.conf. Jenze po pridani
> radku Modeline mi X sevrer hlasi chybu No screens found a Xka
> nenastartuji. Kde delam chybu? Zasilam svuj xorg.conf

Na to není potřeba přidávat mode line, stačí v definici monitoru nastavit
rozsahy obnovovacích frekvencí a X server by si měl mód najít sám.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Air conditioned environment -- Do not open Windows.