LCD a obnovovaci frekvence monitoru?

Pavel Machek pavel na suse.cz
Čtvrtek Červenec 13 13:51:00 CEST 2006

On Tue 2006-07-11 11:01:52, Petr Šobáň wrote:

> Chybu děláte v tom že tam cpete nějaké modeline u LCD nemá obnovovací
> frekvence žádný význam takže vyhoďte modeline a nechte ať si X ka
> nastaví co chcou.

Ale jo, nejaky vyznam ma, zkuste si tam napsat 20Hz... to rozblika i
LCD.

Snizenim obnovovaci frekvence (rekneme na tech 60Hz) se usetri trocha
energie v grafarne, a trochu zvysi latence mezi udalosti a jejim
zobrazenim. Takze chytry powersave dela napriklad to ze s touhle
frekvenci hybe podle toho jestli uzivatel ma zrovna pusteny
screensaver nebo zrovna hraje doom3.

(Ale rozdil mezi 60Hz a 70Hz bude minimalni az zadny).
									Pavel