grafika voodoo1

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Červenec 17 10:03:34 CEST 2006

DD,
Chtela bych rozchodit 3d akceleraci na $subj.
Jedna se o slackvare10.0.
Google poradil nasledujici postupy:
1. Pouzit glide
2. Pouzit driver pro X11 bez glide. To u nas nejde, protoze driver je
prelozen proti vyssi verzi x serveru,
sami ho na slackware 10.0 prelozit nemuzeme, protoze potrebuje vyssi
verzi glibc, aktualizovat x server
taky nejde, protoze potrebuje vyssi verzi glibc.
Preinstalovavat celou distribuci se mi taky nechce.

U varianty 1. s glide jsem skoncila na tom, ze nevim, jak upravit
xorg.conf a co od toho muzu cekat.
Glide howto rika, ze muzu mit 1 monitor, 1 monitor s 2ma kabely nebo 2
monitory.
V man glide je priklad xorg.conf pro dva monitory.

Vim, ze voodoo 1 neumi 3c v okne, ale aspon neco bych uvitala.
Jenze nekde jsem zase cetla, ze voodoo 1 je dobre leda v pripade dual
head a xinerama na 2 monitory.

Takze muj dotaz: Jde to vubec na 1 monitoru bez dual head mozne  rozchodit?
Pokud ano, co mam pridat do xorg.conf?

Diky
--Katerina Bubenickova