Zmena attachmentu prijateho/odoslaneho mailu na mailserveri

msk.conf msk.conf na seznam.cz
Úterý Červenec 18 16:51:11 CEST 2006

DD.

Snazim sa nieco vygooglit, ale neviem sa asi spravne opytat. Mam nasledovnu
ideu:

-	majme mailserver na silnom zeleze pre par userov, ktory sa cele dni flaka
-	chcel by som, aby pre vsetky prijate/odoslane maily, obsahujuce ako
	attachement vmw subor bol tento attachment nahradeny ekvivalentom
	v otvorenom formate. Reencoding by zabezpecil mencoder, takze mi staci
	nieco, co pre kazdy attachement zavola script a vysledkom toho scriptu
	nahradi povodny attachment.

Este uvediem, ze userom toho mailserveru som ja a mozneho dos utoku som si
vedomy :o)

Z toho plynu 2 otazky:

1. Je mozne nejakym sposobom nahradit attachement? Cital som si procmail
howto, ale neprisiel som na to, ako vnutorne menit dany email, maximalne tak
aplikovat na neho nejake filtre. Staci mi link na nejake howto/nazov utility.

2. aky videoformat pouzit? Pol dna som laboroval s lavc a xvid + rozne
parametre, ale vysledny subor mal vzdy 4-nasobnu velkost pri znizenej kvalite
voci originalu.

Diky za nakop.

--
msk