Zmena attachmentu prijateho/odoslaneho mailu na mailserveri

Motyčka Jiří Mgr. jiri.motycka na vces.cz
Středa Červenec 19 09:07:03 CEST 2006

Zdravim.

Pro upravy (a mejen pro to) emailovych zprav pouzivam mimedefang pro
sendmail server. Jedna se o perlovy filter (milter), kde se da
doprogramovat libovolna funkcionalita nad zpravou na SMTP serveru (co si v
perlu troufnete).
Filter umi zpravu rozebrat do jednotlivych mime casti a s nimi si muzete
provadet, co se Vam "zachce".

Jiri Motycka