Migrace mailovych kont

Kamil Dedecius k.dedecius na sh.cvut.cz
Středa Červenec 19 12:32:34 CEST 2006

Hezky den vsem

Dostal jsem za ukol premigrovat mail system z jednoho serveru na druhy.
Bohuzel jsem narazil na problem jak presunout maily z cyrusi podoby do
maildiru. Zkousel jsem cyrus2courier, neproslo s "Header version 6 not
supported", cyrus2maildir.py taky ne a imapsync si jak se zda s
hromadnou migraci uctu taky neporadi (volba authuser zrejme nefunguje).
Zkousel jsem jeste par dalsich nastroju, neuspesne.

Proto bych do plena rad vhodil dotaz jak nejlepe odmigrovat uzivatelskou
postu. Mne uz pozvolna dochazi napady, posledni co me napadlo jako
nejzazsi reseni je bud vyrobit vypadek tim, ze v LDAPu nastavim docasne
nejake heslo vsem uzivakum a maily syncnu imapsyncem, popr. rozjedu novy
mailserver a uzivakum predhodim napr. toto:
http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=34547

To je ovsem uz pomerne extremni reseni, rad bych to udelal pro uzivaky
co nejtransparentneji.

Predem diky za kazdy napad ci postouchnuti nejakym (spravnym) smerem.

-- K.