Centos 4.3 x86_64 - instalace z USB disku

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Červenec 20 13:58:39 CEST 2006

David Šálek napsal(a):
> Dobrý den,
>
> pokouším se nainstalovat Centos 4.3 na SunFire X2100 s AMD Opteronem
> 146. Jelikož nemám DVD mechaniku, chtěl jsem provést instalaci z USB
> disku. Pokud použiju bootovací obraz diskboot.img pro verzi i386
> (vytvořen pomocí "dd if=diskboot.img of=/dev/sda"), je vše v pořádku.
> Chtěl bych ovšem nainstalovat verzi x86_64 ale výše uvedeným postupem
> vytvořený bootovací flash disk nefunguje - hláška boot failed.
> Prosím o radu, kde dělám chybu.
>
> S pozdravem
>
> David Šálek

No a použil jsi diskboot.img z toho DVD verze x86_64 ?

CD-ROM je ? Co skusit to z CD-ROM vypálit diskboot.img na RW ?

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Existují tisíce nemocí, ale jen jedno zdraví.
		-- Börne