Centos 4.3 x86_64 - instalace z USB disku

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Červenec 20 18:28:38 CEST 2006

David Šálek napsal(a):

> Použil.

> Právě že není žádná mechanika.
>
> David Šálek

A co skusit ten boot.iso ten by měl být určený pro CD-ROM ale možná to
botne z USB pokud tam je, centos nemam ale mám FC5 a tam je boot.iso pro
vypálení na CD-ROM.

Jinak co nabotovat po síti ?

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Nedivno, že ve chvílích, jež předcházejí definitivnímu zahájení vozby
na elektrické draze táborsko-bechyňské, lid našeho kraji ve slavnostním
je rozrušení! Vždyť začíná nová kapitola života tohoto lidu, zvyklého
nevšímavosti a -- chudobě!

Nemůžeme, nežli přáti si, aby nová dráha přinesla hojnost požehnání dumným
našim krajům. Kéž elektřina, jež bude poháněti vozy od Tábora k Bechyni,
otřese myslemi našeho lidu a roznítí v něm chuť k podnikavosti, aby aspoň
částečně chudoba od nás se vystěhovala!

		-- Z Tábora do bechyně, Týdeník Tábor, 1903