wine a aplikace v delphi

Milan Krata.Milan na seznam.cz
Pátek Červenec 21 15:44:54 CEST 2006

Zalezi jak je to naprogramovane a jake to pouziva komponenty.
Ja jsem mel jeden projekt ktery oficialne sel prelozit jak v D7 tak v
K3. V D7/win to chodilo bezvadne, ale v K3/Linux to  nechodilo. A tak
jsem to po trose uprav prelozil pomoci projektu Lazarus a FPC a vse bez
problemu. Jen na upresneni to co jsem delal, je to aplikace ktera sbira
a vyhodnocuje data z urcitych stroju a tato data lze prohlizet pres web
rozhrani.

Ahoj
Milan