DVB-T (Re: LCD a obnovovaci frekvence monitoru?)

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Červenec 23 14:40:19 CEST 2006

Ahoj,

On Sun, Jul 23, 2006 at 12:16:48PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> V mych predbeznych uvahach byla nejvetsim problemem spotreba
> (jestli to ma bezet 24x7):
> premyslel jsem o nejake VIA EIPA desce, ale tam je problem dat
> vic, nez jednu PCI kartu, a navic u vetsiny karet neni psana
> spotreba. Kdysi jsem u jedne nasel, ze by to melo byt do "20W",
> coz v pripade, ze tam budou 2, plus deska plus harddisk
> je urcite 50W, coz je hodne :((
>
> Cili, mate nekdo tip na nejakou dobrou DVB-T kartou
> s nizkou spotrebou(, dobrou citlivost) a dobrou podporou pod linuxem,

Coz tahle si koupit router/switch/AP/... proste jeden z techto
http://www.linux-mips.org/wiki/BR6104
a dat do nej mini-pci dvb-t kartu. Funguje v tom normalne linux.
A da se tam dat i jiny, napr. www.amilda.org.

-- Dalibor Straka