OT: DVB-T (Re: LCD a obnovovaci frekvence monitoru?)

Blue Barons blue.barons na gmail.com
Neděle Červenec 23 14:58:53 CEST 2006

A bacha, zapomněl jsem to zdůraznit, když už jdu do nyní poměrně drahé varianty add 2 - set-top-box s nahráváním přes hardisk, tak
_musí_ mít zabudované 2(_dva_) digitální tunery, jinak nebrat, neboť v praxi na jeden digitální tuner koukám na TV a na druhý
zaroveň nahrávám jiný pořad na jiném kanále na hardisk v tom set-top-boxu. Jsou také hardiskové set-top-boxy s pouze 1 digitálním
tunerem, to nebrat.

Doufám, že nepíši bludy, ale takhle nějak mi to vysvětloval známý.

Barons