fglrx (ati ovladace), debian unstable, amd64

Michal Kašpar mkaspar na it-media.cz
Neděle Červenec 23 23:38:40 CEST 2006

On Sun, Jul 23, 2006 at 10:56:13PM +0200, Opty wrote:
> DD,
>
> snazim se rozchodit $SUBJ, ale ztroskotal jsem na nasledujici chybe:
>
> unable to acquire AGP, error "xf86_ENODEV"
>
> Googlil jsem jako divy, ale vsechno, co by mi mohlo nejak pomoct,
> nepomohlo... :-((( Uz vazne nevim co s tim (krome rozbiti kladivem ;-)
> ), ale mozna jsem na neco zapomnel, snad me nekdo nakopne tim spravnym
> smerem.

Jste ve skupine video? Máte v /dev soubor agpgart dri/cardX se správnou
skupinou? Používám opensource drivery, takže trochu střílím naslepo.

> P.S.: Omlouvam se, pokud jsem neuvedl neco, co jsem mel, ale po
> nekolikahodinovem boji jsem s nervama temer na dne, takze pokud bude
> neco potreba (konfigurace...), tak dodam.

No log Xek a kroky, které jste podnikl by možná nebyly od věci.
Používáte debianí balíček nebo to instalujete přímo od ATI?

--
Michal Kašpar