aptitude - hromadne odznaceni balicku

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červenec 24 13:20:27 CEST 2006

Píšete "vybral k instalaci", z čehož vyplývá, že tyto balíčky zatím nejsou
nainstalované, a že se tedy v aptitude zobrazují v kategorii
nenainstalované balíky. Když se tedy přesunete na tuto kategorii a
stisknete podtržítko, budou všechny balíčky v této kategorii přepnuty do
stavu "purge".

Podobně pokud stisknete "g", dostanete se na přehled toho, co se bude dít,
kde všechny nově vybrané balíky budou v kategorii balíky k instalaci, kde
opět stisk podtržítka způsobí zrušení výběru těchto balíků.

Slávek