fglrx (ati ovladace), debian unstable, amd64

Opty opty77 na gmail.com
Úterý Červenec 25 09:59:32 CEST 2006

> agpgart tam nemam, takze trefa. :-) Ze me to nenapadlo... Ted jen
> zjistit proc tam neni. Neni problem ho vytvorit, ale zajimalo by me,
> jestli to nema na starost neco jineho.
>
> Podotykam, ze agpgart je zakompilovany v jadre a podpora pro amd64
> tez. Jadro je 2.6.17-1-amd64-k8.
>
> Opty

DD,

uz jsem zjistil, proc se mi nevytvori /dev/agpgart. Mel jsem totiz
problemy s AGP aperture (dmesg | grep agp). Stacilo v BIOSu zmenit
velikost z 32 MB na 64 MB a uz to bylo v poradku.

Ted je to ve stavu, kdy se vse tvari, jakoze to funguje, ale
fglrxinfo/glxinfo mi hlasi Mesa misto ATI cosi (= DRI nefunguje).
Pomoci Google jsem zjistil, ze by mohl byt problem v libGL a nebo ve
framebufferu.

Nakonec to vypada, ze si to vyresim sam. :-))) Ale to nakopnuti
ohledne agpgart... Bez toho bych byl ztracen.

Hezky den,
Opty