Fedora Core 5 - MySQL 4 a 5 na jednom stroji

Jiří Němec konference na menea.cz
Úterý Červenec 25 22:27:57 CEST 2006

Dobrý večer,

potřebuji na Fedora Core 5 zprovoznit MySQL 4.0.x a MySQL 5.0.x. Abych
mohl MySQL 4 spustit na jiném portu a socketu chtěl jsem ji
zkompilovat.

Při kompilaci MySQL jsem nerazil na tuto chybovou hlášku:

checking for int8... no
checking "LinuxThreads"... "Not found"
configure: error: This is a linux system and Linuxthreads was not
found. On linux Linuxthreads should be used.  Please install Linuxthreads
(or a new glibc) and try again.  See the Installation chapter in the
Reference Manual for more information.
[root na web mysql-4.0.27]#

LinuxThreads jsou z vypuštěny ve Fedora 4 (tuším), mají být nahrazeny
Native POSIX Thread Library (NPTL) - na Googlu jsem se ale nedozvěděl
nic co by pomohlo. Možná že s NPTL neumí MySQL 4 pracovat.

Díky předem za reakce.

--
S pozdravem,
 Jiří Němec