Odesl?n? emailu na relay p?i nedostupnosti relay host

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Červenec 26 03:25:26 CEST 2006

Ahoj,

On Wed, Jul 26, 2006 at 02:20:12AM +0200, Jaroslav Prodelal wrote:

> I když to bude nastavené tak, že se posílají na nějaký relay a nedělá se
> to podle MX záznamů?
>
> Vždy jsem měl za to, že pokud nastavím relay, tak hned při prvním pokusu
> a nedoručení se email vrátí. To samozřejmě neplatí, pokud si poštovní
> server hledá servery dle MX.

1. Pokud existuje MX zaznam(y) a port 25 na dane IP je nedostupny
z jakehokoliv duvodu, e-mail zustane ve fronte a zkusi to za chvili znovu.

2. Pod pojmem Relay mate zrejme na mysli zalozni MX zaznam s nizsi
prioritou v DNS. Pro nej take plati bod jedna.

-- Dalibor Straka

Daląí informace o konferenci Linux