OT: DVB-T (Re: LCD a obnovovaci frekvence monitoru?)

Blue Barons blue.barons na gmail.com
Středa Červenec 26 10:46:04 CEST 2006

Toto řešení jak píšete je jednak složité a z toho plyne i možná chybovost systému
a také, vezměte si kolik zaplatíte na elektřině, když Vám ten server poběží pořád
http://www.zive.cz/h/Uzivatel/AR.asp?ARI=125074
a elektřina jde pořád nahoru
http://ekonomika.idnes.cz/elektrina-pristi-rok-podrazi-resi-se-o-kolik-fmt-/ekonomika.asp?c=A060725_224920_ekonomika_ad

V článku na Živě píší, že obyčejný počítač, který testovali, za rok cca 7000 Kč za elektriku. Nadupaný server s diskovými poli atd.,
který má např.750Wattový zdroj a využije ho, tak může spotřebovat elektriky daleko více.

Když mám doma více serverů, které pracují pořád, tak při třech serverech x 7 tisíc mě to vyjde ročně na 21 tisíc Kč, také ta
elektrika se musí někde vyrobit.

Takže, buď další Temelíny, nebo radši systémy jak popisujete raději ani nevymýšlet.

Dál to nerozvádím neb konference o Linuxu, ale i Linuxový počítač je k ničemu bez elektriky.

> --
> Petr Tomasek <http://www.etf.cuni.cz/~tomasek>

Barons