fglrx (ati ovladace), debian unstable, amd64

Opty opty77 na gmail.com
Středa Červenec 26 10:31:05 CEST 2006

DD

uz to funguje, chtelo to prepsat libGL (i symlink) z balicku fglrx
(ktery jsem si vytvoril), protoze pri instalaci se to neprepise
(zapomnel jsem pouzit --force-overwrite). Jinak diky vsem za
pripominky. ;-)

Zkousel sem UT (z roku 1999 :-D) -- v Linuxu to dalo 82 FPS (prumerne)
a ve Windows taky. Jeste by to chtelo zkusit neco dalsiho, ale zatim
to vypada slibne. Navic pokud vyhodim z jadra agpgart a pouziju ten
interni, co ma fglrx, tak by se mel vykon jeste zvysit, ale to zatim
nemam overeno.

Hezky den s ATI jen. :-)))
Opty

P.S.: Zapomnel jsem se omluvit za neuvedeni Reply-To:, bohuzel v
Gmailu to jde jen globalne a nebo jsem to jeste nenasel. :-(