Apache a cgi

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Červenec 26 15:20:40 CEST 2006

DD,
mam problem s nakonfigurovanim Apache pro spousteni cgi skriptu.
System SuSE SLES 8, Apache 1.6
firefox http://intranet.plbohnice.cz/cgi-bin/ hlasi

  Forbidden

You don't have permission to access /cgi-bin/ on this server.

v httpd.conf mam
ScriptAlias /cgi-bin/ "/srv/www/lan/cgi-bin/"
<Location
/cgi-bin>
AllowOverride
All
Options +ExecCGI
+Includes
SetHandler
cgi-script
</Location>

<Directory
"/srv/www/lan/cgi-bin">
        AllowOverride
All
ExecCGI
        Order
allow,deny
        Allow from
all
    </Directory>
<VirtualHost
176.16.0.2>
    DocumentRoot
/srv/www/lan
    ServerName
intranet.plbohnice.cz
    ErrorLog
/var/log/httpd/error_log-xoops
    CustomLog /var/log/httpd/access_log-xoops
common
    Options Indexes FollowSymLinks ExecCGI +Includes
MultiViews
 </VirtualHost>

Mela jsem za to, ze je to trivialni zalezitost, ale uz jsem zacala
modifikovat httpd.conf metodou pokus-omyl,
a to asi neni dobre.
Muze me nekdo navest?
Diky
--Katerina