asi OT: workflow a obeh dokumentu

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Středa Červenec 26 16:10:28 CEST 2006

Zdravim konferenci,

prohledaval jsem archiv i stryce google jsem potrapil a openworkflow
aplikaci je skutecne docela dost. Muj problem je vsak specificky, chtel bych
nejaky odzkouseny SW na elektronicke zpracovani faktur. Jsem ve fazi, kdy
mam naskenovanou fakturu a SW by mel umet:

-    upload uz naskenovane faktury nekam
-    nekolik stavu (odsouhlaseno, neodsouhlaseno -> duvod, apd.)
-    moznost spravovat nejakou organizacni strukturu firmy a podle toho
fakturu rozesilat urcitym lidem
-    nejaky system opravneni
-    nejlepe apache + mysql + php

Jedna se mi o neco odzkouseneho, zatim neuvazuji o komercnim SW, na to je
casu vzdy dost. Rekl bych, uz to nekde musi byt hotove, akorat to ceka na
me...

Diky vsem

--
Petr Hvezda